mandag

En god dag

Som sagt fik jeg et nyt baghjul i morges. Jeg havde fået at vide at deres cykel shop først åbnede kl. 10 så jeg måtte bare vente til den blev 10. Men jeg blev lidt ..... da jeg så at de åbnede allerede kl. 9 så havde jeg spildt en time mere. Denne cykel shop som jeg vil kalde en sport butik havde ingen løse hjul. Så det endte med jeg fik lov at købe du hjul fra en af deres færdig samlede cykler. Nu var der kun et problem baghjulet var med en 8 speed kassete og jeg bruger 9 speed. Jeg fik en kasse med værktøj og så var det bare med at skifte kassete og dæk. Ja for dækket kunne jeg ikke bruge til noget. Efter en time var jeg færdig og nu var det tid til at betale han spurgte om 900 Norske var ok og det sagde jeg ikke nej til han kunne have sagt 2000 uden jeg havde brokkede mig. Det gamle hjul står nu i Alta så hvis der er en som kigger forbi må han/hun lige sige til. Efter regn det første par timer blev det faktis godt vejr og jeg fik cyklede 132 km. Men imorgen er det tidligt op da jeg gerne vil op på de 200 km. Anders