tirsdag

Sikken en dag

Jeg har siddet på min cykel i 11 timer og 20 minutter. Jeg har brugt 1.5 time på pauser. Og har kørt 252 km. Jeg havde regn og kun 5 grader de første 4 timer men regnen aftog og temperaturen steg i løbet af dagen. Jeg sage farvel til Norge og goddag til Finland og senere sage jeg goddag til Sverig og farvel til Finland igen. Jeg mødte 3 tyskere som kom fra Berlin og var på vej til Nordkapp så jeg er ikke den eneste tosse. Det var ikke min mening at køre så langt. Da jeg kom til Sverig var der 65 km. til den næste by og det var målet. Problemet var at her i Sverig bruger man åbenbart ikke km så disse 65 var MEGET lange. Jeg er for træt til at finde udad hvad disse 65 svare til men kunne de ikke bare bruge km istedt for så en dum dansker som mig kan finde udad det. Godnat Anders